اموزشی
اموزشی

اموزشی

دفترچه دانشگاه علمی کاربردی

دفترچه دانشگاه علمی کاربردی – دانلود دفترچه علمی کاربردی 96-97 – www.uast.ac.ir

دفترچه دانشگاه علمی کاربردی 96-97  – دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 96-97

دفترچه دانشگاه علمی کاربردی ۹۷

دفترچه دانشگاه علمی کاربردی ۹۷

 

برای دانلود دفترچه دانشگاه علمی کاربردی 96-97دفترچه کاردانی به کارشناسی علمی کاربردیدفترچه علمی کاربردی بهمن 96 و اطلاع از نحوه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ورودی نیمسال دوم و انجام پیش ثبت نام علمی کاربردی با شماره زیر تماس بگیرید:

 تماس فقط از طریق تلفن ثابت با شماره 02170707024 پاسخگویی 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل.

 

دفترچه دانشگاه علمی کاربردی 96-97 نیز مانند سالهای گذشته و در دو ورودی مهر و بهمن در زمان ثبت نام برای پذیرش و جذب دانشجو در دو مقطع کاردانی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته منتشر می شود که داوطلبین گرامی می توانند کلیه اطلاعات لازم شامل قوانین نظام وظیفه برای آقایان، لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی ، زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ، لیست رشته شهر ها و … را در دفترچه دانشگاه علمی کاربردی ۹۷ مشاهده نمایند.

دفترچه دانشگاه علمی کاربردی 96-97 برای ورودی مهر از دوم مرداد برای مقطع کاردانی در سایت سنجش قرار گرفت. برای ورودی بهمن نیز از اوایل دی ماه داوطلبین می توانند برای دریافت این دفترچه اقدام نمایند ضمنا به اطلاع می رسانیم با توجه به اطلاعیه سامانه جامع علمی کاربردی ثبت نام ترم بهمن دانشگاه علمی کاربردی از بهمن ماه آغاز شده و تا 15 فروردین ماه ادامه خواهد داشت لذا داوطلبان محترم با توجه به شرایط ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی از طریق سایت سامانه جامع علمی کاربردی ثبت نام خود را انجام دهند.

دفترچه دانشگاه علمی کاربردی  96-97 شامل لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی و توضیحات مهمی درباره نحوه ثبت نام در دانشگاه جامع علمی کاربردی می باشد ضمنا لازم به ذکر است در صورتی که داوطلبان پیش ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی را انجام داده باشند با شروع ثبت نام با وی تماس گرفته شده و به دانشگاه محل تحصیل ارجاع داده می شوند.

 

دانلود دفترچه دانشگاه علمی کاربردی 96-97

برای دانلود دفترچه دانشگاه علمی کاربردی 96-97 اینجا کلیک کنید.

 

دفترچه دانشگاه علمی کاربردی 96-97 –  قوانین نظام وظیفه برای آقایان

قوانین نظام وظیفه در دفترچه دانشگاه علمی کاربردی ۹۷ حاوی اطلاعات مهمی است که در زیر برخی از آنها آورده می شود:

دانش آموختگان مشمول مقطع کاردانی مجاز به شروع به تحصیل مجدد در رشته های مقطع کاردانی دانشگاه علمی کاربردی نمی باشند.

مشمولان غایب مجاز به ادامه تحصیل نمی باشند و در صورت قبولی، مجوز تحصیلی برای آنان صادر نگردیده و دانشگاه ها مجاز به ثبت نام از آن ها نمی باشند.
کارکنان وظیفه مجاز به تحصیل همزمان با انجام خدمت نیستند.
کلیه پذیرفته شدگان سال تحصیلی 97 جهت اخذ معافیت تحصیلی باید به دفاتر پلیس + 10 شهرستان محل قبولی دانشگاه مراجعه نمایند. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 02170707024 تماس بگیرید همچنین داوطلبان گرامی که قصد ثبت نام کاردانی دانشگاه علمی کاربردی را دارند می توانند برای دانلود دفترچه کاردانی علمی کاربردی از این درگاه اقدام نمایند و همچنین دانلود دفترچه کارشناسی علمی کاربردی نیز از این درگاه میسر خواهد بود داوطلبان گرامی قبل از ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی حتما دفترچه مربوط به مقطع خود را مطالعه کنند تا با شرایط ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی مندرج در دفترچه آشنایی داشته سپس اقدامات لازم برای ثبت نام را انجام دهند.

 

دفترچه دانشگاه علمی کاربردی 96-97  – شرایط ثبت نام مندرج در دفترچه علمی کاربردی بهمن 96

داشتن توانایی جسمی متناسب با رشته های انتخابی

نداشتن مشکل نظام وظیفه برای آقایان

داوطلبین مقطع کاردانی باید دیپلم نظام قدیم و یا دیپلم نظام جدید داشته باشند

میهمان شدن، تغییر رشته، انتقالی و مرخصی تحصیلی در نیم سال اول تحصیلی مجاز نمی باشد و از نیم سال تحصیلی دوم به بعد براساس مجموعه قوانین و مقررات آموزشی دانشگاه علمی کاربردی بررسی می شود. برای آگاهی از متن کامل شرایط اختصاصی مندرج در دفترچه دانشگاه علمی کاربردی ۹۷ با شماره 02170707024 تماس بگیرید

 

برای دانلود دفترچه کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی ، لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی، پیگیری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ، شرایط پذیرش، رشته های پیراپزشکی دانشگاه علمی کاربردی و دانلود دفترچه کاردانی علمی کاربردی ،دفترچه کارشناسی علمی کاربردی و …

با مشاوران مرکز مشاوره دانشگاه علمی کاربردی –  ایران تحصیل تماس بگیرید.

تماس از سراسر کشور فقط از طریق تلفن ثابت با شماره : 02170707024 زمان پاسخگویی همه روزه  ۸ صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل.

 

دفترچه دانشگاه علمی کاربردی 96-97 – شرایط ثبت نام مندرج در دفترچه مقطع کارشناسی ناپیوسته

داوطلبین تحصیل در مقطع کارشناسی ناپیوسته دانشگاه جامع علمی کاربردی باید دارای مدرک کاردانی مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و یا دیگر مراکز معتبر باشند. کلیه داوطلبین مجاز به ادامه تحصیل در هر کدام از رشته های دانشگاه علمی کاربردی بدون توجه به رشته مقطع کاردانی هستند. فقط داوطلبینی که رشته ای غیر از گروه آموزشی مقطع کاردانی خود را انتخاب نموده اند پس از قبولی باید کلیه دروس پیش نیاز یا جبرانی رشته قبولی را با نظر گروه آموزشی مربوط و مطابق با سرفصل برنامه مصوب بگذرانند و همچنین
می بایست در حین ثبت نام، فارغ التحصیل شده باشند و مدارک مربوطه خود را به مراکز آموزشی ارائه نمایند. برای آگاهی از متن کامل شرایط اختصاصی و دریافت دفترچه دانشگاه علمی کاربردی ۹۷ با شماره 02170707024 تماس بگیرید .

 

برای قبولی در آزمون علمی کاربردی این مقالات را هم مطالعه نمایید:

شهریه دانشگاه علمی کاربردی

آیا مدارک دانشگاه علمی کاربردی معتبر است

دانلود دفترچه علمی کاربردی 96-97

دفترچه کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی 96-97

رشته های پیراپزشکی دانشگاه علمی کاربردی

تمامی رشته های مقاطع کاردانی و کارشناسی بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی

دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 96-97

برای دیدن لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی کلیک کنید

اطلاع از شرایط ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی

اطلاع از میزان دقیق هزینه های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی

لیست رشته های کاردانی علمی کاربردی

کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی

مامایی بدون کنکور ۹۷ – ثبت نام و شرایط

 

کانال اطلاع رسانی دفترچه دانشگاه علمی کاربردی ۹۷
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.