اموزشی
اموزشی

اموزشی

منابع آزمون تیزهوشان نهم به دهم

منابع آزمون تیزهوشان نهم به دهم – بهترین منابع کمک آموزشی

منابع آزمون تیزهوشان نهم به دهم

منابع آزمون تیزهوشان نهم به دهم

منابع آزمون تیزهوشان نهم به دهم 97-98 به این دلیل اهمیت دارد که دانش آموزان تنها از طریق شرکت در آزمون می‌توانند به مدارس تیزهوشان راه یابند و در این مسیر برخلاف مدارس نمونه دولتی , هیچ سهمیه‌ای (مناطق – شاهد – جانبازان – روستایی) کارساز نیست. بنابراین برای  مشاوره موفقیت در آزمون تیزهوشان نهم به دهم، جز برنامه ریزی برای قبولی در آزمون تیزهوشان نهم به دهم و تلاش خود داوطلب، آشنا بودن با منابع آزمون تیزهوشان نهم به دهم 97-98 نیز بسیار پراهمیت است.

 

برای اطلاع از منابع آزمون تیزهوشان نهم به دهم  97-98 با مرکز ایران تحصل تماس بگیرید.

021-70707024 : شماره تماس

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت پاسخگویی 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

دقت کنید که اصلی ترین منابع آزمون تیزهوشان نهم به دهم همان کتاب‌های درسی دانش آموزان هستند و حجم بیشتر سوالات آزمون تیزهوشان نهم به دهم  از داخل کتاب‌های درسی طراحی می‌شوند. مطالعه کامل و دقیق کتاب های درسی در اولویت می‌باشد. سپس شما عزیزان می‌بایست برای تقویت مهارت و تسلط بیشتر در پاسخ به سوالات، از منابع کمک درسی استفاده کنید زیرا برخی از سوالات آزمون تیزهوشان نهم به دهم  از خارج از کتاب طرح می‌شوند و شما اگر آماده نباشید وبا دروس آزمون تیزهوشان نهم به دهم آشنایی نداشته باشید و از کتاب های کمک درسی در این زمینه استفاده نکنید در پاسخ دادن به این سوالات دچار مشکل جدی خواهید شد.

در مقاله منابع آزمون تیزهوشان نهم به دهم با مباحث زیر آشنا می‌شوید :

بهترین منابع آزمون تیزهوشان نهم به دهم – تعداد سوالات استعداد تحصیلی و ضرایب آن در آزمون تیزهوشان نهم به دهم 97-98 – سوالات آزمون تیزهوشان نهم به دهم- معرفی بهترین منابع کمک آموزشی آزمون تیزهوشان پایه نهم 97 – 98 – شرایط پذیرش آزمون تیزهوشان نهم 97-98 – زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم 97-98 – دروس آزمون تیزهوشان نهم به دهم و دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان – نتایج آزمون تیزهوشان و نحوه مشاهده نتایج آزمون تیزهوشان

 

سوالات آزمون تیزهوشان نهم به دهم – منابع آزمون تیزهوشان نهم به دهم

محتوای سوالات آزمون تیزهوشان پایه نهم به دو دسته تقسیم می‌شود : سوالات تحصیلی و سوالات تحلیلی

سوالات استعداد تحصیلی : هشتاد درصد از سوالات آزمون تیزهوشان نهم به دهم ، شامل سوالات استعداد تحصیلی هستند و تمام این سوالات از داخل کتاب‌های درسی طراحی می‌شوند . این سوالات بصورت تستی و با تاکید بر توانایی بالای شناختی دانش آموزان و تسلط آنها بر مفاهیم کتاب های درسی طراحی می‌گردند.

سوالات استعداد تحلیلی : سوالات تحلیلی بیست درصد از سوالات آزمون تیزهوشان نهم به دهم را شامل می‌شود و از خارج کتاب‌های درسی طراحی می‌گردند. هدف از طرح این سوالات این هست که دانش آموز بتواند از عهده طبقه بندی و سازماندهی مباحث مختلف و همچنین تحلیل مطالب بربیاد.

تعداد سوالات استعداد تحصیلی و ضرایب آن در آزمون تیزهوشان نهم به دهم 97-98

سوالات تحصیلی – منابع آزمون تیزهوشان نهم به دهم
درستعدادضریبزمان پاسخگویی
قرآن و معارف اسلامی82یک ساعت و 25 دقیقه
زبان و ادبیات فارسی152
علوم تجربی172
ریاضی203
مطالعات اجتماعی (تاریخ ،جغرافیا،مدنی)151
انگلیسی152

تعداد سوالات استعداد تحلیلی در آزمون تیزهوشان نهم به دهم 97-98

سوالات تحلیلی – منابع آزمون تیزهوشان نهم به دهم
درستعدادزمان پاسخگویی
استعداد تحلیلی1515 دقیقه

منابع آزمون تیزهوشان نهم به دهم

سوالات آزمون تیزهوشان بصورت چهار گزینه‌ای هستند. هر پاسخ صحیح سه امتیاز مثبت دارد. هر پاسخ اشتباه یک امتیاز منفی دارد. اگر به سوالی دو پاسخ داده شود یک امتیاز منفی دارد. اگر به سوالی پاسخی ندهید امتیاز منفی به آن تعلق نمی‌گیرد.

معرفی بهترین منابع کمک آموزشی منابع آزمون تیزهوشان نهم به دهم 97-98

همانطور که اشاره کردیم، ابتدا باید کتب درسی بصورت کامل مطالعه شود و سپس برای افزایش مهارت و تسلط، از کتاب‌های کمک آموزشی استفاده گردد. سعی کنید منابع کمک آموزشی را با دقت و آگاهی انتخاب نمایید و آنها از منابع جامع و معتبر باشند و تنها جنبه تبلیغاتی نداشته باشند.

منابع آزمون تیزهوشان نهم به دهم

ما به شما کمک می‌کنیم تا منابع آزمون تیزهوشان نهم به دهم را برای هر درس تهیه کنید و در مسیر موفقیت در آزمون آمادگی بیشتری کسب نمایید. با ما تماس بگیرید.

021-70707024 : شماره تماس مرکز ایران تحصیل

مناسب ترین منابع آزمون تیزهوشان نهم به دهم عبارتند از : انتشارات کانون فرهنگی آموزش قلم چی – انتشارات فتحی – انتشارات خیلی سبز – انتشارات گامی تا فرزانگان

منابع آزمون تیزهوشان نهم به دهم – ریاضی : درس ریاضی در آزمون تیزهوشان نهم دارای 20 سوال است که با ضریب 3 محاسبه می‌شوند. ما به شما کتاب‌های کمک آموزش خیلی سبز – فارابی و مبتکران را پیشنهاد می‌کنیم.

منابع آزمون تیزهوشان نهم به دهم – علوم : درس علوم در آزمون تیزهوشان دارای هفده سوال با ضریب دو می‌باشد و این منابع را به شما توصیه می‌کنیم : کتاب های کمک آموزشی گل واژه و خیلی سبز

منابع آزمون تیزهوشان نهم به دهم – فارسی : این درس در آزمون دارای پانزده سوال با ضریب دو می‌باشد و کتاب کمک آموزشی مبتکران – قلم چی و کتاب خیلی سبز را برای این درس پیشنهاد می‌کنیم.

برای اطلاعات بیشتر در زمینه کتاب های آموزشی و کمک درسی پایه نهم متوسطه با مشاوران ایران تحصیل تماس بگیرید.

شرایط پذیرش آزمون تیزهوشان نهم 97-98

1- دانش اموز تابعیت ایرانی داشته باشد. دانش آموزان غیر ایرانی می‌توانند برای اطلاع از شرایط پذیرش دانش آموزان غیر ایرانی در آزمون تیزهوشان با مشاوران ایران تحصیل تماس بگیرند تا راهنمایی شوند.

2- دانش آموزان علاقمند به شرکت در آزمون تیزهوشان باید در حال تحصیل در پایه نهم متوسطه باشند.

3- معدل سالانه هشتم متوسطه شما باید بالای 19 باشد.

منابع آزمون تیزهوشان نهم به دهم

توجه کنید : دانش آموزان دوره دوم متوسطه که تحصیلات پایه هفتم و هشتم را در مدارس تیزهوشان گذرانده‌اند درصورتی که معدل هر دو سال هفتم و هشتم آنها هفده باشد می‌توانند بدون شرکت در آزمون، وارد پایه دهم مدارس تیزهوشان شوند.

زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم 97-98

به اطلاع داوطلبان گرامی می‌رسانیم که تاریخ ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم در اواخر بهمن و یا اوایل اسفند است و دانش آموزان عزیز می‌بایست با ورود به سامانه ثبت نام آزمون تیزهوشان Azmoon.medu.ir مراحل ثبت نام را انجام دهند.

در فروردین ماه نیز موعد پرداخت هزینه ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم است که با مراجعه به سامانه اقدام به پرداخت اینترنتی می‌کنید.لازم به ذکر است برای آگاهی از بهترین مدارس در شهر خود می توانید روی عبارت معرفی مدارس تیزهوشان کلیک کنید.

منابع آزمون تیزهوشان نهم به دهم

برای اطلاع دقیق از زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان – زمان برگزاری آزمون تیزهوشان و دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان و دروس آزمون تیزهوشان نهم به دهم ، سوالات آزمون تیزهوشان نهم به دهم
از هر نقطه کشور که هستید با مرکز ایران تحصیل تماس بگیرید.

منابع آزمون تیزهوشان نهم به دهم

زمان برگزاری آزمون تیزهوشان نهم 97-98 و دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان

داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون تیزهوشان پایه نهم می‌توانند یک هفته قبل از برگزاری آزمون، کارت ورود به جلسه خود را از طریق سایت ثبت نام تیزهوشان دریافت نمایند. برای اطلاع از نحوه دریافت و چاپ کارت ورود به جلسه با مشاوران ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی نمایند. آزمون تیزهوشان نهم 97-98 نیز در اواسط اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم 97-98

حدود پنج الی شش هفته بعد از برگزاری آزمون، می‌توانید با مراجعه به Azmoon.medu.ir نتایج آزمون – کارنامه و در صورت قبولی، نام مدرسه‌ای که در آن پذیرش شده‌اید را مشاهده کنید. می توانید برای آگاهی از نحوه ی ثبت نام مدارس تیزهوشان ، نمونه سوالات آزمون تیزهوشان نهم به دهم و دروس آزمون تیزهوشان نهم به دهم هر شهر با مشاوران مرکز مشاوره ایران تحصیل در ارتباط باشید.

 

کانال اطلاع رسانی منابع آزمون تیزهوشان نهم به دهم

کانال اطلاع رسانی منابع آزمون تیزهوشان نهم به دهم

مطالب مرتبط :

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.